Annonce:
Campstuff
Annonce:
Campstuff
JPCARAVAN
Bije728x90
Bije728x90
AutocamperShow
Kronjyllands Camping & Marine Center
Østsjællands Camping Center
HinshøjCaravan728x90
HELÅRSCAMPISTERNE

Campingbladet

Forum breadcrumbs - You are here:DebatforumDiverse: Diversetranslatør/oversætter
Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

translatør/oversætter

Måske ikke det mest oplagte campingemne,men er der mon nogen,der kender dette "mirakel"?

Resumé: Muama ENENCE er en strålende ny opfindelse, der tager verden med storm. Den lader dig kommunikere på mere end 40 sprog, så du kan kommunikere med næsten alle på denne planet! Du kan tage den med dig overalt takket være dens kompakte størrelse og den er så nem at bruge, at du kan få den klar til at køre i løbet af 30 sekunder. Den bedste del? Muama ENENCE er endelig tilgængelig for offentligheden, og det vil ikke tømme din pengepung. Enheden, der kun var tilgængelig for lederne i denne verden, er nu tilgængelig for dig.

Muama Enence is said to be an instant language translator. I read a lot of reviews about this gadget and ordered one for self because I was travelling to other country for a meeting and it would have been difficult for me to talk in different language. It works good, not very impressive.

Jeg bestilte en translator og fik tilsendt en.   Selvfølgelig fordi vi rejser i mange lande. Det viste sig,at man skulle have en Iphone -hvad jeg ikke har. Det fremgår  ikke af deres demovideo. Desuden skulle man have en oplader.  Jeg betalte 185 kr. i moms og told. Da jeg prøvede  den med en Iphone virkede den overhovedet ikke.  Efter en meget lang og besværlig mailudveksling  med firmaet fik jeg lov at returnere. Jeg  fik refunderet 70% af købsprisen. Desuden  kostede det mig 120 kr. i fragt. Noget bras ,der  ikke virker,fra et platuglefirma.Hold jer væk! Har  iøvrigt -desværre for sent - læst anmeldelserne på Trust Pilot!!!

Really very happy to say, your post is very interesting to read. I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job. Keep it up.

DroneX Pro Review

DroneX Pro

Uploadede filer:
  • DroneX-Pro.jpg
Campingbladet