Annonce:
Campstuff
Annonce:
Kronjyllands Camping & Marine Center
Bije728x90
Bije728x90
JPCARAVAN
Le Palme Camping
Valsugana Camping
Østsjællands Camping Center
HinshøjCaravan728x90
Bije728x90
HELÅRSCAMPISTERNE
Campstuff
Bije728x90

Campingbladet

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Trængsel på campingpladserne?

Er der voldsom trængsel på campingpladserne, eller kan man roligt begive sig ud i fædrelandet og regne med at kunne få plads uden at reservere?

Hej  Knud M

Jeg har kun een gang i mit 60 årige camping liv reserveret. Og den ene gang var ikke nogen susses.

Jeg har ikke i det nuværende situation observeret "trængsel" på pladserne.

Jo - du skal selvfølgelig ikke påregne en plads i forreste række hvor der er havudsigt.

Men hvis du bor lidt tilbagetrukket så blæser det heller ikke så meget.

MVH BJ.

Jeg ville nu ringe og spørge om der er plads for vi er kørt forgæves til f.eks. Ribe campingplads alt optaget hellere ringe en gang for meget som køre forgæves

Vi plejer altid blot at køre på må og få uden reservationer, men nu her i disse for vort land så onde og trange tider, kunne det jo være, at flere danskere har lagt vejen om ad de hjemlige faciliteter med fyldte pladser til følge. Men det lader åbenbart ikke til at være tilfældet, så i givet fald vil vi som altid holde os i baggrunden og dermed sikkert finde en plads.

Men de folk, som ellers rejser til Tyrkiet og Thailand flere gange om året, har vel af gode grunde heller ikke campingudstyr, kunne man forestille sig.

Campingbladet