Annonce:
Campstuff
Annonce:

Campingbladet

Forum breadcrumbs - You are here:DebatforumNavigation: NavigationTomTom Go Camper
Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

TomTom Go Camper

Er der andre der har problemer med rigtig visning af hastighedsgrænser? - Min viser meget ofte forkert, og det værste er, at den som regel viser for meget - fx. hvis en hastighedsgrænse er 90 kmh, bliver den ved med at vise det, selvom der er en strækning på mange km, hvor grænsen er 7okmh - og det er ikke kun på en enkelt strækning, det er mere reglen end undtagelsen, at den viser forkert.

Er der nogen af jer der ved, om man kan slå visningen af hastigsgrænser fra, så den kun viser aktuel hastighed. Som den er nu, lægger den jo nærmest op til hastighedsoverskridelser!

Før havde jeg en Camper go live 1005, som 'altid' viste korrekt - også ved miderlitige vejarbejder.

Har nogen af jer den samme oplevelse med Go Camperen?

Mvh

Bent H

Ja jeg har samme oplevelse og har fortrudt købet af min TomTom Go Camper. Havde også den tidl. model og den var på alle områder bedre. Så ØV. Og nu kan man heller ikke mere få tlf. Support hos TomTom. Så aldrig mere TomTom.

Hilsen Lennart

Jeg har en Tom Tom go camper købt sidst på sommeren 2018. Jeg har oplevet, at den gik helt i stå en gang sidste efterår og 2 gange under vores tur til Italien - det skete alle gange pludselig under kørslen - som vi lige er kommet hjem fra. Jeg kunne ikke få liv i den - selv om jeg i mellemtiden fik ladet strøm på. Pludselig efter 1 til 2 dage går den igan igen som om intet var hende. Jeg har kontrolleret om stikket var sat ordentlig i. Har lige afleveret den og bedt dem om at få det lavet - forklarede dem at det IKKE må ske igen. ØV ØV ØV.

En opfølgning på rep af Tom Tom go camper efter den har været til rep. Elgiganten udleverede en ny, men desværre en forkert model. Op og aflevere den igen. De havde åbenbart ikke flere af campermodellen. Nå hvad så - jo jeg kunne få pengene tilbage, men valgte i stedet af få mig en Garmin Camper 780 EU MT-B GPS - mener det er den nyeste model den skulle være hurtigere til at beregne end 770 Ltd. Ikke fordi der er den store forskel mellem 770 og 780 kun nogle få forbedringer. Får den torsdag i næste uge.

Nu har jeg kørt med min Garmin Camper 780 i en uges tid. Oplevelsen har indtil nu været overvejende positive. Den virker hurtig nem at bruge mm. Det eneste jeg indtil videre mangler er at den viser klokkeslæt og km til bestemmelsesstedet - Den viser dog ankomsttidspunkt. Om 14 dage tager vi til Norditalien og Gardasøen. Efter hjemkomsten vil jeg kort beskrive min oplevelse af den. Men allerede nu kan jeg sige at den på alle måder er bedre end Tom Tom camper modellen. Så som Lennert skriver aldrig mere Tom Tom.

Hilsen Arnold

En kort opfølgning efter 14 dage ved Gardasøen. Garmin Camper 780 virker på alle måder helt perfekt. Den er hurtig - nem at bruge - og den kommer hurtigt med forslag til ny rute når der er kø eller ved færdselsuheld. Vi sparede meget tid ved at benytte alternative ruter som gps foreslog. Det kom vi udfor flere gange gennem Tyskland både på udturen og hjemturen.

Mvh. Arnold

Campingbladet

Kørte før med Go Live 1005/ Camper & Caravan, som er afgået ved døden, og har nu kørt med TomTom Go-Camper siden marts måned 2019, og har været rigtig godt tilfreds med den!

Campingbladet

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk