Annonce:
Annonce:

Campingbladet

Forum breadcrumbs - You are here:DebatforumBiler: BilerRenault Grand Scenic 4
Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Renault Grand Scenic 4

Hej. Jeg har læst en del om hvordan der kan opstå problemer men et eftermonteret træk, på især VW. Er det noget man også risikere på en Renault Grand Scenic?

Mvh. Steen

Når man ikke er tankelæser ved man jo ikke hvad du har læst?

Jeg har "kun" en Scenic med fastmonteret træk, og det fungerer uden problemer.

Andre former for træk har aldrig tiltalt mig!

OK - mit træk er efter monteret.

Måske er det en dårlig vane , men jeg kører altid  i 5. gear , det giver lidt flere omdr. men måske også bedre køling. Har aldrig haft problemer med kølingen. Gearene ligger jo meget tæt på hinanden -  med  spring på ca. 7 km/t . Kører med ca. 90 km/t - kører op over Ejer Baunehøj på cruse control uden gearskift . Har ca. 1450 kg på krogen.

MVH BJ.

Nu gik spørgsmålet ikke på fastmonteret eller aftageligt træk, men på eftermonteret træk. DVS. ikke fabriksmonteret. Det der til syneladene er priblemet med VW, er køleproblemer.

Mvh. Steen.

Har haft flere Renault med eftermonteret træk. Megane (1,6 benzin), Scenic (1,6 benzin) , Laguna (1.5 diesel) og nu en årgang 2019 Scenic (1.3 benzin turbo). Har aldrig haft nogen problemer med køling, uanset temperaturen udenfor. Kører til Italien hvert år. Holder temperaturen uanset hvor meget bilen skal slæbe over Brenner. Temperaturviseren har aldrig flyttet sig over normal.

Det var rart at læse. Tak for svar.

Mvh. Steen

Campingbladet

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk