Annonce:
Annonce:
Kronjyllands Camping & Marine Center
JPCARAVAN
Camping Kim
Campstuff
DANESE
HinshøjCaravan728x90

Campingbladet

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Ny opdatering – 34.176 gratis camping POI

Endnu en opdatering fra Archiescampings (version 01-07-2021) er online.

Opdateringen rummer 34.176 gratis camping POI til næsten alle navigationssystemer: http://www.archiescampings.eu/dan1/

Archie skriver - citat start: “Selvom jeg det seneste halvandet års tid har modtaget en relative lille mængde feedback, er det ikke ensbetydende med, at der ikke er sket ændringer i databasen.

Eksempelvis er en del åbningstider blevet rettet. For de små campingpladsers vedkommende (maks. 50 pladser) tilhører flere nu ikke længere denne kategori, da de har øget mængden af standpladser. Flere pladser har også øget antallet af udlejningsfaciliteter.

Desuden er der fjernet en del campingpladser fra databasen, der ikke længere eksisterer – og nye er tilføjet.

Husk at downloade denne opdatering, hvis du snart tager på camping igen – og husk gerne at indberette, hvis du undervejs opdager at data er ukorrekt - jeg frygter især at en del campingpladser ikke har overlevet Covid 19 krisen. I så fald vil jeg være glad, hvis I orienterer mig pr. mail, så jeg kan varsko jeres medcampsiter så hurtigt som muligt.” citat slut.

Med venlig hilsen
Archies samarbejdspartner i Danmark -
Per Servé

Uploadede filer:
  • europemap.jpg
Campingbladet