Annonce:
Campstuff
Isabella Lufttelt
Annonce:
Valsugana Camping
Kronjyllands Camping & Marine Center
Østsjællands Camping Center
Bije728x90
HinshøjCaravan728x90
HELÅRSCAMPISTERNE
Bije728x90
UnionLido

Campingbladet

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Ny opdatering – 33.836 gratis camping POI

Endnu en opdatering fra Archiescampings (version 01-01-2020) er online.

Opdateringen rummer 33.836 gratis camping POI til næsten alle navigationssystemer: http://www.archiescampings.eu/dan1/

Archie skriver - citat start: “Allerførst vil jeg ønske jer alle et rigtig godt nytår!!

I denne opdatering er der et par få vigtige ændringer, der er værd at bemærke. Som I sikkert ved, så har Camping Cheque besluttet at lukke deres fordelsprogram, og Best Deal kan ikke levere deres tilbud i rette tid inden nytår. Som konsekvens af dette, har jeg besluttet at droppe dem begge.

Der er også en god nyhed. I denne opdatering kan du se tilbuddene for Camping Card 2020.

I de sidste par år har jeg jævnligt modtaget spørgsmål vedrørende CL og CS campingpladser i Storbritannien – især fordi disse pladser kun er for medlemmer af The Caravan and Motorhome Club. I denne opdatering kan disse pladser ikke længere findes i data vedr. Storbritannien, Nordeuropa eller Europa downloads. Hvis du er interesseret i disse Club pladser – så kan du downloade disse filer separat.

Udover alle disse ændringer – kan du finde en masse ny information vedr. Campingpladser i Storbritannien – som f.eks. om pladserne kun er for telte, eller om der kun er adgang for voksne. For at holde data “up to date” – så har jeg brug for jeres hjælp. Send en mail, hvis I opdager data, der ikke er korrekt – eller har andre bemærkninger, der kan forbedre min side.” citat slut.

Med venlig hilsen
Archies samarbejdspartner i Danmark -
Per Servé

Uploadede filer:
  • europemap.jpg
Campingbladet