Annonce:
Annonce:
Bije728x90

Campingbladet

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Ny opdatering – 33.682 gratis camping POI

Endnu en opdatering fra Archiescampings (version 01-11-2019) er online.

Opdateringen rummer 33.682 gratis camping POI til næsten alle navigationssystemer: http://www.archiescampings.eu/dan1/

Archie skriver - citat start: “Igen i denne opdatering er der rigtig mange ændringer og tilføjelser af pladser i hele Europa – men hovedsageligt i Syd- og Midtengland. Hundredvis af pladser er tilføjet i dette område. Vær opmærksom på at CL og CS campingpladser kun er for medlemmer.

Jeg beder jer i øvrigt allerede nu om jeres opmærksomhed vedr. den næste opdatering d. 01-01-2020, som ligeledes rummer vigtige ændringer.

Det er også nødvendigt for app brugere at opdatere deres ArchiesCampings app. Godt nyt til brugerne af ArchiesCampings Apple app! App’en er opdateret til den seneste softwareversion, og er igen tilgængelig i app store.

Som altid vil jeg gerne bede jer om – via email - at indrapportere fejl og mangler i data. Uden jeres hjælp er det ikke muligt for mig at holde databasen opdateret.” citat slut.

Med venlig hilsen
Archies samarbejdspartner i Danmark -
Per Servé

Uploadede filer:
  • europemap.jpg
Campingbladet

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk