Annonce:
Campstuff
Annonce:
Le Palme Camping
Kronjyllands Camping & Marine Center
Bije728x90
Bije728x90
Campstuff
Østsjællands Camping Center
Valsugana Camping
JPCARAVAN
HinshøjCaravan728x90
Bije728x90
HELÅRSCAMPISTERNE
Bije728x90

Campingbladet

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Erfaringer med "mini" vaskemaskine

Hej,

Er der nogen der har gjort sig erfaringer med en mini-vaskemaskine til CV? Jeg har kig på denne, lige til underbukser & viskestykker - men er lidt interreseret i at høre andres erfaringer. Måske ikke med denne minivaskemaskine, men lignende?

5,6 kg lyder af meget, men selvom den måske kun kan tage mindre, er det måske ikke helt dumt?

Link til vaskemaskinen

Hej Hans.

Vi har en mindre model af den du linker til, og den har vi været utroligt glade for! Den vasker langt bedre end man skulle tro. Vi har haft den stående på gulvet i badeværelset, så det har været lettere at tømme den for vand.

Det eneste jeg godt kunne mangle ved den, var en bedre centrifugering 🙂

Vi har denne: https://www.boligcenter.dk/hjem-have/husholdningsapparater/tojvask-tilbehor/vaskemaskiner/mini-vaskemaskine-enkelttromle-26-kg?gclid=Cj0KCQjwhtT1BRCiARIsAGlY51IUkkkXCHpqAZypVLcfrfnOlJwA88HdNXq3Uu6aS6dCdTCiaAWphTwaApxdEALw_wcB

Langt de fleste campingpladser har vaskemaskiner til rådighed som har langt bedre centrifugerings skylle -og vaskeevne!

Uploadede filer:
  • Miele.jpg

Hej Flemming.

Jeg er ikke ved at dø af grin over dit indblandende svar... Og jeg tror heller ikke, at Hans har skrevet sit for, at du skulle more dig.

Vi har 73 gode grunde til at ville bruge en vaskemaskine i campingvognen, som jeg gerne fortæller om, men dem kan Hans jo få en anden god gang.

Campingbladet