Annonce:
Isabella Lufttelt
Annonce:
Isabella skrabejulekalender

Campingbladet

Forum breadcrumbs - You are here:DebatforumDiverse: DiverseDødt debatforum
Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Dødt debatforum

Godt nok ærgerligt at der stort set ikke er nogen aktivitet i debatforum mere.

Håber det kommer op at køre igen, men det virker som om at det nye forum ikke rigtig fanger interessen.

Jeg tror at Facebook har taget en del af spørgsmålene, men det bliver så uoverskueligt.

Forum kan man søge noget bedre i, og nu er det jo så bare at skrive, her.

Og måske indimellem nævne på facebook at dette forum eksisterer.

Jeg vil i hverfald bruge det.

Du har nok rett Thorkild Hansen, her er det dessverre liten aktivitet og jeg personlig må si jeg savner det gamle debattforum. Det nye fanger ikke interessen dessverre:(

og alle de gode indlæg der har været gennem mange år er væk, og kan ikke søges frem igen.

Jeg kan godt li det nye debat forum - for lig virker det overskueligt med opdelingen - og funktionen som viser ulæste tråde, så kan jeg nemt se hvad der har været af aktivitet siden sidst  Så alt i alt er jeg glad for at det findes, da jeg har besluttet at mit liv er for kort til FB. 😉 (mit valg)

Men ja jeg er enig I at der var mange gode tråde i det gamle forum så ville være dejlig at ha fået med over.

Anders.

Jeg er godt nok enig i, at der er noget dødt i dette forum, når der henses til de mange tråde og den debat der var her før i tiden. Men jeg tror ikke, at det er forummets skyld.  Stort set alle camping spørgsmål/emner der tidligere blev oprettet her, bliver nu oprettet på FB på en af de mange grupper, der handler om camping. Og det gælder ikke kun dette forum, det samme gør sig gældende for DCU debatforum på deres hjemmeside. Folk er på FB idag, og gider ikke skifte over på disse hjemmesider. Personligt kommer jeg her kun engang imellem af gammel vane.

Campingbladet

Mon ikke,der kommer mere liv i forummet,når campingsæsonen igen begynder for alvor? Er jeg den eneste,der er irriteret over de flimrende snefnug på skærmen? Det er da utrolig distraherende.

Campingbladet

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk