Annonce:
Campstuff
Annonce:
Kronjyllands Camping & Marine Center
Campstuff
AutocamperShow
HinshøjCaravan728x90
Østsjællands Camping Center
JPCARAVAN
Bije728x90
Bije728x90
HELÅRSCAMPISTERNE

Campingbladet

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Cinque Terre Italien

Hejsa. Vi planlægger en tur til Cinque Terre, iItalien sidst i juli/ først i aug. Vi har en campingvogn med os med en totallængde på 7.30m og vil gerne undgå at skulle på en campingplads, hvor der er alt for kuperet til/ fra området. Vi kan sagtens leve med at skulle køre et lille stk. når vi vil ned og trave fra by til by. Er der nogen der har erfaring med det - og som de vil dele med os?
Dernæst - vi har hørt at der har været tale om at indføre begrænsninger på hvor mange der må gå på stierne fra by til by pr. dag. Er der mon nogen der har kendskab til om det er effektueret?

Hej, Følger lige tråden - da jeg har forstået at det er bilfri byer og biler / vogntog vidst enddog har meget svært ved at komme ind / -må komme ind.
Nærliggende spørgsmål/opgave må så være at finde nærmeste Campingplads .. 🙂
Mvh Finn. - God tur !

Anbefaler denne plads i Deiva Marina, hvorfra der er shuttle bus til jernbanestationen, byen og stranden:

http://www.campingcard.dk/italien/liguria/la-spezia/deiva-marina/camping-la-sfinge-109725/

Uploadede filer:
  • I-5-Terre-Kort.jpg

Vi har lige været der. Og selv nu er der mange mennesker og nogle af pladserne er allerede nu fuldt optaget.

vi lå på Camping Fossa Lupara i Sestri Levante. Herfra kunne vi tage toget til Cingue Terra.

Du skal være Obs på at de første nemme ruter er lukket så dem kan man ikke gå.

det er også værd at besøge portofino.

Parcellerne på de fleste campingpladser er små og har ikke plads til så store vogne. Vi bar på Aqua Dolce en rigtig fin plads. Der er måske 1-2 af parcellerne i kan være på og komme til. Selve de 5 byer kan i ikke campere i. Tag sejlturen og toget. Mit råd er at i kontakter de pladser i har udset jer som muligheder, for at tjekke om i kan være der.

Fantastisk område som jeg varmt anbefaler.

Campingbladet