Annonce:
Annonce:
GudhjemCamping
Bije728x90
Auning Camping
Camping Kim
Reimo
DANESE

Campingbladet

Please or Tilmeld to create posts and topics.

Camping/Feriepark

Hi,

Are there people here who would spend their holiday at a camp site or holiday park? If so, would you be interested in filling in a survey about the Danish preferences regarding holiday parks? Filling in the survey is completely anonymous and takes about 3 minutes.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdC-kbqodP1gciJedUctkN9kVH8zxNjyT-RjLtPzgUM65pcvA/viewform?usp=sf_link

knud hansen has reacted to this post.
knud hansen

Generelt vil jeg lige advare om at trykke på links fra afsendere man ikke kender.

Måske undersøgelsen er reel nok, men jeg afstår lige fra at deltage.

Lennart Søderberg, Flemming Bruun and 2 other users have reacted to this post.
Lennart SøderbergFlemming BruunTommy Hansenknud hansen

Jeg har svaret på undersøgelsen, og der spørges kun efter, hvad man lægger vægt på, når man planlægger og booker sin ferie.
Der spørges ikke efter hverken e-mail, telefonnummer eller andre personlige oplysninger. Man bliver bedt om at angive sin alder inden for forskellige aldersgrupper.

Det er jo fint så, Peter 🙂 Der kom bare lige 2-3 sære indlæg på én gang, hvoraf Peer Neslein har slettet et par stykker, og derfor syntes jeg, det så lidt mærkeligt ud med ene nye medlemmer, der lagde links på. Derfor min advarsel. Jeg følger aldrig link fra personer, jeg ikke kender - der er mange, der forsøger sig med phishing, og stadig nogle der ikke lige gennemskuer det og hopper i.

Der findes en app, der hedder mit digitale selvforsvar, som er lavet af Forbrugerrådet Tænk og Trygfonden. Den advarer om forsøg på phishing og fortæller, hvordan man bedst kan sikre sig selv og ikke aflevere oplysninger. Hvis man tør 😉 kan man læse om den her App: Mit digitale selvforsvar | Forbrugerrådet Tænk (taenk.dk)

Tommy Hansen has reacted to this post.
Tommy Hansen
Campingbladet