Annonce:
Campstuff
Annonce:
Campingudstyr728x90

Campingbladet

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

"Brug min baghave." Nyt for teltfolk - Gratis

Tusindvis af danskere inviterer friluftsfolk hjem i baghaven

Kom og slå dit telt op i min baghave for en nat - helt gratis! Sådan lyder opfordringen fra 7000 gæstfrie danskere, der de seneste uger har meldt sig til et nyt initiativ på Facebook: Brug min baghave.

Om Brug min baghave

"Brug min baghave" Gæstfrihed – Uden forpligtelser. Et landsdækkende netværk, af flinke folk der frivilligt åbner deres baghaver, for rejsende som mangler et sted at overnatte. Netværket er 100 % baseret på gæstfrihed, næstekærlighed og frivillighed. Der er ingen krav til faciliteter. Det eneste man som gæst, kan forvente er et stykke græs. Resten er bonus. Overnatningen skal være 100 % gratis. Et symbolsk beløb for evt. bad, brænde er ok. Det eneste gæsten efterlader er sit fodspor og et smil. Kontakt altid haveejer inden du slår teltet og fødderne op i baghaven. Det er op til den enkle haveejer, hvem, hvad og hvornår, baghaven er åben for gæster.

Se meget mere i linket fra Friluftsrådet.  Samt DR1 i TV-Avisen 21.30 i dag d. 12.06.2019

https://friluftsraadet.dk/nyheder/nyhed/tusindvis-danskere-inviterer-friluftsfolk-hjem-baghaven

Uploadede filer:
  • baghave.jpg
Campingbladet

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk