Annonce:
Isabella Lufttelt
Annonce:

peer-neslein

Igennem de sidste uger har Magacin haft travl med at tegne et billede af undertegnede, Peer Neslein og mit firma som jeg har drevet gennem de sidste næsten 30 år.

I 2008 får campingbranchen en krise hvor 75% af omsætningen forsvinder fra branchen og den omsætning er stadig ikke kommet hverken helt eller halvt tilbage. Når branchen får en krise rammer det selvfølgelig Campingferie hårdt, da alt det arbejde som Campingferie har udført gennem snart 30 år altid har været gratis for campisterne. Krisen i branchen starter i 2008 og i 2012 arbejder vi i Campingferie på et generationsskifte i forventning om at krisen ebber ud, men i 2014, 2015 og endelig 2016 må vi rulle generationsskiftet delvist tilbage, således at Campingferie nu ejes af Signe, så der ikke opstår problemer, hvis jeg en dag stiller træskoene. Min plan er nemlig ikke at trække mig tilbage, da jeg elsker at være på landevejene og skrive og filme camping og rejseoplevelser. Så det arbejde fortsætter jeg med til mine dages ende i Campingferie.

For smart markedsføring

Lad mig understrege, at ingen private nogen sinde har mistet penge på Campingferie og når Magacin slynger om sig med millioner i gæld, er det kun for at skade Campingferie. Campingferie har i 2016 fundet det rigtige niveau med 3 ansatte i en tid, hvor campingbranchen stadig mangler en stor del af den tidligere omsætning. Når Magacin henter selskabsinformationer fra 1995 og blander gamle regnskabstal ind i sagen uden at have de reelle informationer, er det helt usmageligt og har kun et formål, at skade Campingferie og lukrere på vores navn, så flest mulige klikker sig ind på Magacins sider, som normalt ikke besøges af særligt mange. Så kan Magacin efterfølgende gå ud til annoncører og sige ”se hvor mange besøgende vi har, på vores campingsider”.

Konkurrent

Foruden at skabe en ”Breaking News effekt” er der også en anden dagsorden. Det enkle svar er, at bag Magacin gemmer sig bl.a. 123Camp som gennem en del år har prøvet at etablere sig på campingmarkedet. Men tingene er ikke gået så nemt som man nok har forventet, så hvis man ikke kan få succes selv, kan det måske hjælpe at skade en konkurrent. Det havde da været skønt hvis Magacin havde valgt at bruge deres tid og kræfter på at markedsføre Camping ideen i stedet for at prøve at vælte mig, som har arbejdet på at markedsføre camping gennem 30 år.

Men lad mig understrege at Campingferie kører videre i bedste velgående.

Sluttelig kan jeg oplyse at sagen er overdraget til min advokat. Dels bruger Magacin mine billeder og mit logo, og dels fremsætter de en række udokumenterede og, i min optik, injurierende påstande. Dette indlæg er ikke skrevet for at få en lang debat, men blot for at belyse sagen fra en anden side.

Venlig hilsen

Peer Neslein
Campingferie.dk ApS

peer@campingferie.dk

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk